Ez lesz az első alkalom, hogy a cég a 125 éves története során egy alkoholos itallal álljon elő.
A Coca-Cola egy alcopop-os (alkoholos és szénsavas) stílusú itallal próbál meg Japán egyre növekvő Chu-Hi imádatára alapozva betörni a piacra. A Chu-Hi egy hagyományos ital Sócsúval és citrommal ízesített szénsavas vízzel. Bár a modern gyártás során sokan használnak Sócsú helyett vodkát.
A hagyományos Chi-Hi alkoholtartalma 3-8 százalék között ingadozik. Úgy tűnik azonban, hogy a Coca Cola az alacsonyabb alkoholértéket fogja megcélozni.
A Chu-Hi egy összevont alakja a Súcsúnak (kínai nevével) és a ’highball’ szónak. Már régóta egyfajta sör alternatívaként árulták ezt az italt Kínában más cégek, ami nagy sikert aratott a japán nők körében.
Nem valószínű, hogy Japánon kívül forgalomba fog kerülni ez az üdítő. Jorge Garduño, a Coca-Cola a japán üzletért felelős vezérigazgatója elmondta, hogy ez csak egy kisméretű kísérlet lesz, és teljességében elutasítják, hogy a jövőben bárhol máshol bevezetnék ezt az italt…
Ha tetszett a cikk kövessetek minket Facebook oldalunkon!